ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

ماجرای پتو

1393/2/6 11:55
نویسنده : مامان آزاده
142 بازدید
اشتراک گذاری

عمه جون یک پتوی تازه برای عید گرفته بود چون که قرمز بود وویدایی هم قرمز دوست داره . موقع اومدن از خونه ی مادر جون اصرار که من این پتو رو دوست دارم و باید با خودم بیارم خونه و از من هم انکار . در این وسط بابایی پادر میانی کرد و ما پتو رو با خودمان اوردیم خونه . قیافه ی ویدایی نیشخند  .قیافه ی منناراحت وباباییسوال  واز توی ماشین این پتو روی پای ویدایی بود واومدیم خونه  هم بر خلاف همیشه شیطونی نکرد و روی مبل نشست وپتو رو گزاشت روی خودش . وساکت نشست .لبخند . وچون اوردن وگرفتن وسیله از دیگران توی قانون تربیت من نیست. فردا صبح ویدایی رو راضی کردم که باید این پتو رو ببریم به عمه بدیم و مامانی هر وقت یک پتوی قرمز خوشگل دیدم برای شما میخرم .(( چون ویدایی برخلاف ویدایی چشمهای دنبال رنگ قرمز هست ولی ونوسی هنوز هم دنبال وسیله هایی با رنگ صورتی ))                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سما
6 اردیبهشت 93 12:41
خوب خوشگل هم هست !!! دخترمون خوش سلیقه هست سخت نگیر