ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

ملوسک ما

1391/11/25 18:27
نویسنده : مامان آزاده
110 بازدید
اشتراک گذاری

ویدایی جون تو دختر مو سیاه من بودی همیشه این شعر رو برای تو میخونم              یک دختر دارم مو سیاه هیشکی نداره                                                          یک دختر دارم چشم سیاه هیشکی نداره                                                                                                                                                              یک دختر دارم سیاه کیجا هیشکی نداره                                                                                                                                                                       نینی من                                                                                                                                            نانازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)