ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

من هم میرم مدرسه

1391/11/28 10:52
نویسنده : مامان آزاده
140 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز مدرسه من با اجی ونوسی میرم .مدرسه رو خیلی دوست دارم وکاشکی من هم برم مدرسه.                                                                                                                                                                              بیا بریم مدرسه                                                                                                                                                            من هم میام                                                                                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)