ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

کوچیک بازی

1392/12/10 10:30
نویسنده : مامان آزاده
97 بازدید
اشتراک گذاری

من و ویدایی بعضی از روزها با هم نی نی بازی میکنیم . که به قول ویدایی دو حالت داره .1.مامانی کمرت درد میکنه و دراز میکشی ومیشی نی نی من . 2. مامانی میخواهد تبلت بازی کنه و میشه نی نی ویدایی ومامانش به اون تبلت میده.نیشخند                                                                                               نکته ی جالب این جا هست که وقتی با ویدایی بازی میکنم و میشم نی نی . ویدایی اسم من رو (( کوچیکم )) میزاره و من این کلمه رو تا حالا نشنیده بودم ابرو ولی خیلی دوست دارم و همش بهش میگم من وصدا کن واسم من رو بگو .بغل                                                                                                 مامانی قربون اون حرف زدنت برم .قلب        ماچ    ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)