ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

خدا حافظی نکرد

1392/12/10 10:46
نویسنده : مامان آزاده
102 بازدید
اشتراک گذاری

5شنبه بعد از دو هفته از پایان برف .بالاخره کار درست کردن سقفهای مغازه ها تموم شد وبابایی وقت کرد که بعد از ناهار یک کمی بخوابه . ومن وونوس و ویدایی رفتیم توی اتاق بچه ها و در رو هم بستم که ویدایی صدایش بیرون نره .ویدایی داشت با تبلت بازی میکرد و من وونوسی داشتیم ریاضی کار میکردیم .ساعت از 3 گذشته بود که بابایی بیدار شد و من صدای پای بابایی رو که توی خونه راه میرفت ولباس میپوشید رو متوجه میشدم .وبابایی بدون خداحافظی از ما رفت . ناراحت                                                                         ونوسی که سر گرم درس خوندن بود اصلا متوجه نشد . اما از ویدایی بگم : چند دقیقه گذشت .گفت : مامانی چرا بابایی داشت میرفت مغازه نیومد با ما خداحافظی کنه .با حالت ناراحتی و تعجب این حرف رو زد .سوال  من اول یکه خوردم تعجب چون اصلا فکر نمیکردم که ویدایی حواسش به کار های بابایی باشه . چون ویدایی حسابی سرگرم بازی بود و اینکه در اتاق بسته بود . گفتم هر وقت بابایی رو دیدی از خودش بپرس.    شام خونه عزیز بودیم که خاله فرشته و خاله سوری هم بود . بابایی ساعت 8 که رسید بعد از سلام واحوال پرسی ویدایی زودی پرسید .بابا چرا با ما خداحافظی نکردی بابایی خیلی تعجب کرد .تعجب                        بابایی معذرت خواست گفت چون یک مشتری زنگ زد من هم زود لباس پوشیدم رفتم پایین .ولی دفعه ی دیگه حتما از شما خداحافظی میکنم  .  بابایی نمیدونست که اگر مامانی کوتاه بیاد  این دو تا وروجک ها کوتاه بیا نیستند.                                                                                                                                                                                                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمانه
10 اسفند 92 11:20
از دست این جوجو خوجل خاله !!!! عید بیام یک گاز از اون لپات میگریم