ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

مدرسه ی موشها

1392/12/15 15:44
نویسنده : مامان آزاده
99 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب قبل از شام شبکه ی پویا داشت کارتون مدرسه ی موشها را نشان میدادو ویدایی هم چون خوشش امده بود.لبخند میگفت که من شام نمیخورم. من خیلی ناراحت شدم چون کوکو بادکوبه ی خوشمزه ای درست کرده بودم.ناراحت ولی وقتی که اون گربه بزرگ رو دید وتوی حال هم تنها بود .با قیافه وحشت زده پرید توی اشپز خونه و روی صندلی خود نشست . نگران من از این اتفاق خوشحال شدمشیطان چون باعث شد که کنار من بنشیند ومن به او شام بدهم. بعد از شام هم توی بغل بابایی نشست وفیلم را تماشا میکرد وهر وقت که گربه رو میدید میگفت که تی وی رو خاموش کنید.نگران ولی بالاخره تا اخر تماشا کرد وخوشش امد .موقع خواب میگفت که برای من داستان موشها رو تعریف کن.                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)