ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

ویدا ددرییییییییییییییییییی

1391/11/30 7:24
نویسنده : مامان آزاده
124 بازدید
اشتراک گذاری

ویدایی من عاشق بیرون رفتن هست .ظهر می خواستم برم دنبال ونوسی بهش گفتم پیش مادر جون بمون گریه کرد وبا من اومد ولی دچار عذاب وجدان شد .توی راه رفت وبرگشت میپرسید مادر جون ناراحتشد ؟ مادر جون گریه کرد ؟ ناراحتناراحت         وقتی میریم بیرون از خونه خیلی خوشحال میشه لبخند ولی همش میپرسه کجا میریم ؟ومن باید جواب بدم گردش .حتی اگر در راه برگشت به خانه باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                                                                   ومن هم هر روز جایی برای بیرون رفتن پیدا کنم وگرنه شیطونی ویدا جونی گل میکنه.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                بیا بریم گردش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمانه
1 اسفند 91 14:42
سلنا ميگه كاش من نزديك عزيز بودم دخترش ميشدم و خهودم رو واسش لوس ميكردم