ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

کلمات جدید

1391/12/4 10:29
نویسنده : مامان آزاده
107 بازدید
اشتراک گذاری

ویدایی من بعضی کلمه ها رو بلدی که من تعجب میکنم.                                موقع حرف زدن میگی :واقعا.                                                                    ویا اینکه دیشب به مادر جون میگفتی :من اینجا راحت تر هستم ومادر جون کلی ذوق کرده بود.   قلب قلب قلب                                                                                      ویا اینکه توی بازی با عروسک هات میگی : تو حق نداری . ومن دهانم  باز می مونه.تعجب تعجب تعجب تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عسل
4 اسفند 91 14:26
سلام سلــــــــــام عزيز دلم دخمل ما ديگه بزرگ شده خانم شده واسه خودش عزيزم به وبلاگ عسل منم سر بزنيد خوشحال ميشم نظر يادتون نره