ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

دوست دارم

1391/12/7 14:56
نویسنده : مامان آزاده
139 بازدید
اشتراک گذاری

خوندن من یه بهونه است یه سرود عاشقونه است                                 من برات ترانه می گم تا بدونی که باهاتم                                                 تو خودت دلیل بودنمی بی تو شب سحر نمی شه میمیرم بی تو                                                                                                                      من عشقت رو به همه دنیا نمی دم                                                       حتی یادت رو به کوه ودریا نمی دم با تو میمونم واسه همیشه                                                                                                                            اگه دنیا بخواد من وتو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیا میدم با تو میمونم واسه همیشه                                                                           خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم توی تنهایی هام فقط به تو فکر میکنم                                                                                                                                                                                                                      با تو می مونم واسه همیشههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)