ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

خیاط شدم

1393/2/6 11:42
نویسنده : مامان آزاده
94 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی میرم مغازه پارچه فروشی محو پارچه ها میشم .محو رنگ وطرح و جنس شون .این بار که رفته بود از پارچه ی تریکو خوشم اومد وبرای ویدایی خریدم ویک مدل هم از توی ذهنم در اوردم که هر کسی دید خوشش اومد و خودم هم خیلی کیف کردم .لبخند                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله سمانه
10 اسفند 92 11:23
پس دختر من چی؟ اینقدر تشویقت کردم !! سهم دختر من چیزی نشد؟؟؟