ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

دریای چمخاله

1393/5/2 14:44
نویسنده : مامان آزاده
257 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال تابستونی یک بار با عزیز و خاله فرشته میریم دریای چمخاله و بچه ها و اقایون شنا میکنندکرد  . ولی ویدایی از اب میترسه و فقط شن بازی میکنه ولی امسال ویدایی شجاع شد و با ما اومد قایق سواری من فکر کردم که توی قایق گریه میکنه اما خیلی خوشحال بود و همش میخندید . ومامانی حسابی ذوق کردم از کارش . و از توی اب اون اقای صاحب قایق یک توپ پیدا کرد که داد به ویدایی وما گفتیم که به تو جایزه داد .خندونک و موقع اومدن که هوا تاریک شده بود و اب دریا هم همش جلو میومد . که زیر انداز ما رو خیس وماپا به فرارگذاشتیم. اما توپ ما رو اب برد و ویدایی میگفت توپم کجاستغمگین و من هم گفتم مامانی : اب اورده رو اب میبرد خنده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)