ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

گوشواره

1393/7/17 15:58
نویسنده : مامان آزاده
322 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز  غروب ویدایی روی مبل نشسته بود و داشت تی وی نگاه میکرد  و من هم داشتم سی دی رایت میکردم . بهد از چند دقیقه دیدم صدایی از ویدای نمیاد ونوس رو فرستادم دیدم بله ویدایی ساعت 6 غروب روی مبل از خستهگی خوابید . کمی فکر کردم دیدم که فردا که تولد روژان هست و ویدایی رو دعوت کرده و پوش ویدایی هم که خوب شده پس خوب هست که با این بهانه نخ گوشش رو در بیارم . اما دو دل بودم . و ویدایی هم میگفت که مامانی توی خواب گوشواره بنداز برام . من هم با ترس ولرز نخ رو باز کردم ولی چون حساس بود از خواب بیدار شد.تعجب حالا من موندم با یک نخ توی دستم و یک گوشوار به اون یکی دستم این وسط .غمگین و ویدایی هم این طوریعصبانی. گفتم خدا یا چه کار کنم که اگر این لوس کیجا اجازه نده گوشش بسته میشه.غمناک دیگه با جانم و دلم وبا تعویض گوشوار از حلقه ای به سوزنی بالاخره این امر خطیر به پایان رسید.خندونک                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)