ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

دلم تنگ شده

1391/11/21 15:25
نویسنده : مامان آزاده
110 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه بعد از ظهر به اتفاق خانواده ی خاله فرشته وبابا جون وعزیز رفتیم رامسر گردش وویدای شیطون اصلا پیش من نبود وهمش پیش فاطمه بود وتکون نمیخورد.شام رو بیرون خوردیم ووقت خدا حافظی ویدا لجبازی کرد که شب می خواهم پیش فاطی جون بخوابم .بالاخره رفت.                       اومدیم خونه وخونه ساکت ساکت بود حوصله مون سر رفت یک بار زنگ زدم خونه خاله گفت داره نقاشی میکشه .                                                                                                              دوباره ساعت 11 زنگ زدم گفتند داره با محمد طاها بازی میکنه .                                                باباییش رو مجبور کردم بریم بخوابیم  خوابمون نمیبرد تا صبح خواب پریشون دیدم چون اولین باری بود که این لوس کیجا شب ما رو تنها گذاشته بود وصبح که از خواب بیدار شدم جایش خالی بود چون هر روز ساعت 5 صبح میاد پیش من میخوابه.                                                                    وقتی ونوس رو رسوندیم مدرسه رفتیم دنبالش خاله میگفت بچه رو نبرید بگزارید بخوابه اما من وبابا همون طور پتو پیچ کردیم واوردیم .                                                                                         دلمون خیلی خیلی برای این وروجک تنگ شده بود.بای بای خندهبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)