ويدا خانم ويدا خانم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

ويدا خانم. شيرين زبون ما

حسنی به مکتب نمیرفت

1392/11/22 10:19
نویسنده : مامان آزاده
113 بازدید
اشتراک گذاری

از موقعی که برف بارید ویدایی که مهد نمیرفت تا دیروز که 2شنبه بود فرستادمش . همه حوادث برفی رو برای فریده جون وبچه ها تعریف کرد وروز 3شنبه هم گفتم باید بری همش ناز میکرد که من نمیرم ولی من بالاخره فرستادمش با بابایی رفت ولی 10دقیقه دیگر دیدم اومد . با ونوسی گفت گفتیم حتماگریه کرد که نمیرم .اما دیدیم که صورتش ناراحت نیست .وقتی که توی راه پله داشت کفشش رو در میاورد میگفت مامانی بهمن مهد کودک تعطیل هست .من وونوسی تازه یادمون اومد که ای واییییییی امروز 22بهمن هست وهمه جا تعطیل هست.خجالت نیشخند                                                                                              اخه از وقتی این ونوسی دو هفته هست که تعطیل هست تاریخ وروز هفته از دست من خارج شده .وبابایی هم که این قدر غصه ی درست کردن مغازه رو داره حواسش سر جاش نیست.نگران                                                                                                                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)